Ledig torsdag

2011-11-24 | 12:28:29 | Vardagen

Idag är det en bra dag!
Solen skiner, jullådorna är intagna.
Nyss druckit kaffe hos Petra
& nu inväntar jag mami och papi
sen förhoppningsvis Alexandra också!
Ska även iväg på bio ikväll, äntligen har jag övertygat hjärtat om att se nya twilight med mig ;)

Nyss värmt lite ravioli (barnaminnen)
lyssnar på uuunderbar musik på högsta volym

Parachute - The mess I made
Timbuktu - Resten av ditt liv
Jason Castro
- Sweet Medicine
Needtobreathe - Something beautiful
Howie Day
- Collide
Tyler Hilton - You'll ask for me

En liten blick ur min spellista "gammal hängpung"

& den som lyckas sitta still när denna låt spelas är sjuk (på riktigt)
Matchbox Twenty - How far we've come
Först börjar benen stutsa 
följt av en skön gung i kroppen
tillslut hoppar jag runt som en tok här hemma
i hopp om att grannarna inte ser..



Mitt hjärta, mitt liv, min kämparglöd!

Kommentarer
veronica säger:

är de sant?? Men vad händer då då??? berätta!! Fan va kul att du fick med karln tillslut ;)

2011-11-27 | 21:45:03
Bloggadress: http://sstromberg.se
veronica säger:

åh! är det alltså resemee dom är ute efter? :p dåligt som fan att dom inte informerar om sånt!!!

2011-11-29 | 07:39:59
Bloggadress: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback