Love was kept from me like a secret, and i swore that i was through - until you!

2010-09-28 | 18:24:49 | Vardagen

Hallåj :)
Hade inte tid att uppdatera om helgen igår, haha!
Vart tar all tid vägen?
Det där med dator och tv existerar nästintill inte längre.
Alla på jobbet snackar om massa tvprogram och jag har ingen aning om vad dom snackar om ;p

Helgen var iallafall grym!
Fixade en massa på gymmet, målade, möblerade om
Jag och Lukas åkte till ikea och köpte nytt golv.
Tränade gjorde vi också :)

I söndags var jag ut och fiskade, tro det eller ej ;)
Fick en sjukt stor firre, enligt mig iallafall.
Lunchade hos L's mamma efter några timmar på sjön
Sen blev det träning och kvällsmys med L och Anders
Varma mackor och Kick-Ass.

Igår var det måndag, jobb, sola och myspys med Linnea medan grabbarna tränade.
Nästan samma visa idag
Jobb, träna trots vilodag, långpromenad med Nemo
Tummen upp!

LIFE IS GREAT!





Snygg stavning på hederspris va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback