When i see your face, there's not a thing that i would change!

2010-10-07 | 21:45:54 | Vardagen

Bruno mars - just the way you are ♥
låten som förgyller min väg till och från jobbet.

Hänt massa jävla skit senaste dagarna.
Saker som jag aldrig trodde skulle hända mig - tack och lov att Nicklas Norling existerar!
Men vet verkligen vilka som är ens riktiga vänner när det väl gäller.
Ni andra vet redan vilka ni är :)

& idag vetuvad, så stod jag på jobbet och larmade kläder i provrummet..
Så kommer det in en tjej med en bukett röda rosor till mig - blombud!
Utan nån lapp, haha.
Fast jag är ju smart nog att klura ut det ändå dock.
Tjejerna på jobbet blev ju lite småsotis - "varför gör aldrig min karl sådär" :D

Nu på kvälla har jag varit ute och brummat med bilen
Körde morfars opel & jävlar va den gick :D

Nu blir det sova göttast och sen sista jobbdagen för denna vecka.
Ha det gött allihopa!



Kommentarer
tove säger:

måste bara säga att du har så snygga ögonbryn! lite skum kommentar kanske, men så är det :p haha. färgar/fyller du i dom eller är dom så fina/'fylliga' naturligt?

ha en bra dag! :)

2010-10-09 | 11:50:51
Bloggadress: http://tovelouice.blogg.se/
Angelica säger:

Sv: Åh men tack gullet, va glad jag blir :D Jag både färgar och målar i dom faktiskt, färgar när jag färgar håret, sen målar jag i dom varje morgon vilket kanske låter drygt men det är de ej :) Köper en penna på stinas parfymeri här i stan för runt femtiolappen, rimmel - dark brown & den är underbar, kletar inte och sitter hela dagen! (även till dagen efter om jag inte tar bort sminket). I vanliga fall har dom samma form, men absolut inte så fylliga pga många års smalplockade ögonbryn ;p

2010-10-10 | 09:41:55
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback