Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

2010-10-04 | 07:39:56 | Vardagen

Haft en bra helg nu igen ;) haha!
Var sjuk i fredags men i lördags & söndags då jävlar..

Kört bil som en TOOOK, hur skönt är det inte med körkort?
Nu såhär i efterhand funderar jag hur jag kunde vänta så länge med att ta det.

Lagt nytt golv på gymmet, blev riktigt snyggt ;)
Prick klockan tolv inatt la vi i sista biten, kom hem runt halv ett.
Både jag och Lukas däckade i sängen sjukligt fort.

Jag och Linnea åkte till borlänge igår vid halv 8 också..
Köpa gipsexpanders, kom hem med bult
& gav grabbarna kvällens skratt iallafall :D

Linnea.... ETT KUNDMEDDELANDE!

Nej nu jävlar har jag bråttom igen, ska iväg till jobbet.
Kommer väll hem runt sju ikväll, då blir det nog en vända ner på gymmet antar ja :)


Har inga bilder på slutresultatet dock
Får fixa det ikväll.

Ha en grym dag, i know i will ;)


Kommentarer
linnea säger:

hahah dom dom doooom, "ETT kundmeddelande"

DE ÄR JAG!!

2010-10-04 | 18:19:38
Bloggadress: http://linneabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback