You're in my veins and i cannot get you out

2010-05-23 | 11:17:57 | Tooorstig

Sammanfattning av fyra dagars festande:

♥ Alexandra Brislund & Daniela Engström kan vara dom skönaste tjejerna som existerar!
Sjukligt roligt har vi haft, trots några downfalls ;p

♥ Besviken på mig själv att jag inte varit på en enda efterfest, medan A & D varit det varje natt..
vart var jag? ;)

♥ Jag har inte varit bakis en enda dag, tack för det!

Skvallerträffarna dagen efter kan vara det mest underhållande någonsin!

♥ Det har tagits på tok för lite kort, lite sadpanda på den.

♥ Vi har alla tre varit ute på hal is någon av dessa kvällar

♥ Jag ska aldrig mer sola bakfull, den saken är säker.

D & A - ni är guld värda!



Idag är det sängdate för hela slanten som gäller :)
riktigt skönt med sovmorgon var det också, vaknat mellan 5-7 dom andra mornarna.
Dra på nån skön film, sen vänta på att fyllekajorna vaknar - kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback