We needed lies to make it through the day, we weren't ok.

2010-05-03 | 11:50:39 | Musik&film

Goddag :)
Jisses va bloggen blivit bortprioriterad senaste dagarna, har haft noll blogglust.
Har inte läst andras bloggar på flera veckor typ, haha.

Ska försöka skärpa mig :)
Idag vaknade jag halv sex, halvdöd..
Knatade hemåt och åt lite frukost, tog en powernap i sängen tills Fredrik kom och väckte mig.
Då blev det gym med honom, Mattias, Micke och min bror - skoj!
Solade lite efteråt också, var behövligt.

Känns så jävla ovärt att sitta och berätta såntdär just nu :D haha

Varit massa med roadkillgänget senaste dagarna, har sjukligt roligt med dom, hela högen ;)
I lördags skulle vi ut och kika läget, jag var apabakis så vi stannade här hemma hos mig.
Blev massa bus, ekorrefniss, stolbord, krukfönster och papperslapp ;D
Dom åkte hem strax innan tre på natten, då slocknade jag i sängen.

Har börjat med en ny vana - sova med musik på..
Aaaaldrig kunna gjort det innan, nu vet jag inte om jag kan somna utan? haha

John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room - Acoustic

Chris Cornell – Long Gone

Maybeshewill – He Films The Clouds Pt. 2

Där har ni absoluta sovfavoriterna ;)

Nej nu ska jag kasta mig in i en dusch för att sedan träffa Alexandra :)
Ha en bra dag, i know i will!


Kommentarer
Johan säger:

JA!;D haha, ja då kommer ROADKILL till Uppsala, prydd med döda grävlingar på grillen där framme! Längtar;P

2010-05-03 | 14:43:58
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/
Anonym säger:

Ibland tappar man all blogglust :O

Synd men sant!

2010-05-04 | 15:21:28
Bloggadress: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback