We can fight our desires, but when we start making fires

2010-05-31 | 13:33:32 | Vardagen

We get ever so hot - whether we like it or not!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade :)
Är ju så sjukt fint väder, då vill man inte sitta här!

Lekt en massa med Daniela, ovanligt?
I lördags kikade jag, D, Lynette och Hanna på eurovision här hos mig :)
Var helt sämst? bara tysklands bidrag som gick att lyssna på.
Men klagade inte, hade ju trevligt sällskap :D
D sov här, riktigt ovanligt det också - myspys!

Igår lekte jag med D.
Varför uppdaterar jag överhuvutaget bloggen?
Är ju bara med Daniela hela tiden :D
you know where to find me med andra ord
Ska vara med henne strax också..

Ärs var ju hem till gubbstrutten igår med snattade blommor också - jag är hardcore!
Kan ju inte komma tomhänt efter födelsedag och allt.
Kikade på the hills have eyes 2 - örs säger jag!


Stekt har jag gjort idag också ;)
s-s-sköönt!


Kommentarer
daniela säger:

haha ja visst är de ovanligt ;) massa myspys! :D

haha ja blomman var så fin så! trodde ju först att du skulel ge den till din fru, men icke sa nicke...... ;p KOMMER NU, puss pårä

2010-05-31 | 14:55:37
Bloggadress: http://danniela.blogg.se/
daniela säger:

haha ja jag vet, tänkte tillägna dedär inlägget till dig :D bra smak på mussiiikaa! <3

2010-06-02 | 07:44:57
Bloggadress: http://danniela.blogg.se/
du vet vem! säger:

MER SEXIGA BILDER TACK!

2010-06-04 | 20:03:50
Angelica säger:

Sv anonym: nej jag vet inte vem det är, tell me :)

2010-06-05 | 23:04:57
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback