Jag lever min dröm mannen, säg vad gör du?

2010-05-10 | 07:11:18 | Vardagen

Gårdagen var helt ok alltså ;)
Drog iväg till gymmet på morgonen, körde triceps, biceps & handleder sen solariestekte jag.
Har ändrat mitt träningsschema förresten..

Sen på kvällen bestämde jag och Daniela oss för att baka kladdkaka.
Påväg ner till hk för att köpa grädde körde vi en ... och drog till donken, tog en varsin mcflurryvaaaa.
& jag har aaaldrig skrattat så mycket som då, har fan träningsvärk i magen idag.
Vi la oss typ dubbelvikta hela tiden, räckte med att vi tittade på varann så asgarva vi!
Gräddvändan är nu ett riktigt sweet minne ;)
Jaja, inne på hemköp hände fan det sjuukaste någonsin..
Vi har lärt oss nått av det också, TITTA RUNT HÖRNET INNAN DU SÄGER NÅ TOKIGT!

you never know who's standing 'round the corner!

resultat: daniela la sig ner på golvet inne på hemköp
vi fick ingen luft
jag backade in i ett jävla maraboucocosstångsgrejs!

Fan, orkar inte, hon är sjuk dendär människan :D i like it.

-

Yadayada, nu blev det på took för mycket text ;s
Börjar nog bli sjuk också, sovit utan täcke hela natten - brr.
Nu äre frukost sen gym som gäller.

ROADKILL

Kommentarer
Johan säger:

åhh, kära roadkill! du ska bli vår! ;)

2010-05-10 | 11:36:49
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback