I'm going in for the kill

2010-05-28 | 13:29:57 | All me


Äntligen hemma, efter en mindre rolig natt på sjukan.
Nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch sen krypa ner i min renbäddade säng!
Thanks mami & alla underbara vänner som fanns där för mig igår ♥

ps. jag skulle aldrig klara av att vara stum!
vet ni hur svårt det är att gå ett helt dygn utan att kunna säga ett enda ord?
inte var det nån som fattade mitt snygga teckenspråk heller ;p

nog för att jag haft problem med halsen mycket genom åren, men aldrig sådär.
borde kanske ta å operera bort mandlarna :/
va säger dennis och stefan om det tro?
har hört att man typ förändras i rösten efteråt?
nej urs fy och blä, ska knarka penicillin nu sen jävlar ska jag dricka öl igen!

Kommentarer
caroline säger:

Usch, vad har hänt? ;s Hoppas allt är bra nu!

2010-05-28 | 13:56:33
Angelica säger:

Sv; fick feber och svällde igen i halsen, kunde inte svälja vätska eller nå sånt, så åkte in, fick drop och dom tog massa prover - visade sig vara körtelfeber ända tills imorse då jag vaknade feberfri. nån sjuk bakterie tydligen, som gjorde utslag på körtelfebersprovet, så fick penicillin nu och 10dagar framöver :) så blir bättre snart!

2010-05-28 | 14:22:49
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/
caroline säger:

Jaha, okej! Vilken tur att det inte var nåt värre :) du får krya på dig!

2010-05-28 | 16:34:48
Linnea säger:

usch, lät inge vidare! du får krya på dig hörru :)

2010-05-28 | 21:31:20
Bloggadress: http://linneabergkvist.blogg.se/
xandra säger:

"sen jävlar ska jag dricka öl igen!"

jävla rockstar, i love it! krya på dig nu snutttiiiieee :)

2010-05-29 | 15:18:05
Julia säger:

Ta bort mandlarna, rösten ändras inte ;p eller inte vad jag kom ihåg iaf :D haha!

2010-05-29 | 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback