I don't care for the way you want me more than i want you ;)

2010-05-20 | 13:34:24 | Tooorstig

Blev en och en halv igår :) höll på att somna i sängen runt 8a
men då kom mattias och slog på mig, så det var bara att vakna!

Slängde på mig nå kläder så mötte jag och Daniela upp Alexandra x2 på stan
sen gick vi vidare..

Början var stel, jag och Daniela hade våra anledningar
men sen släppte det, tack vare en sjuk jävel :D

- jag är fan släkt med hela hedemora
- nä sägeru det? du är då inte släkt med mig
- det får vi hoppas, men vi kan bli..


Skratta eller gråta? Jag väljer skratta
Det gjorde Brislund och Engström också ;)
hela situationen är ju så störd

Vi smet när vi (läs: jag) var ute på hal is, smart drag där..

Daniela och jag kröp ner i sängen runt tre iallafall :)



Jaja, nu ska jag iväg med D & F för att sätta nålen mot huden och planera nått stort :)
Sen lappensglass med sötnosarna - tummen upp för det!

Blev bara tre bilder på hela kvällen, hade inte tid att umgås med kameran..


Kommentarer
alex säger:

Jag har undrat så jäkla länge vad det var som var knasigt den där kvällen! Berodde det på mig eller vad var det? :P

2012-07-02 | 18:14:10
Bloggadress: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback