we are the outsiders

2010-03-29 | 18:23:17 | Träning

Hallåj!

Idag är det en bra dag, för idag har jag riktig träningsvärk i magen :)
Det är ju så skönt att känna att man gjort nått!

Körde ben på gymmet idag, och massa hamstrings.
Håller på att ändra mitt träningsschema, skoj med lite nytt ;)
Känner på mig att jag kommer ha träningsvärk imorn med, speciellt efter jag kört mitt kvällspass.
Drack min första proteindrink idag också, banansmak - urk! haha
Ska klicka hem proteinpulver, fettförbrännande och en ny shaker ikväll tänkte jag, på tiden!

Jag har ju ingen riktig nisch på min blogg, men funderar på att sadla om till en träningsinriktad blogg.
Visa mina resultat osv.
Träna är ju i princip allt jag gör, vardagen kretsar däromkring, så varför inte börja skriva mer om det?
Jag har en väldigt lång resa framför mig, vill ha dokumenterat hur det går osv.
& varför inte här på bloggen liksom?

Har hittills varit snål med träningsfakta då jag förväntat mig att jag skulle lessna och ge upp
som så många andra gör, jag själv också såklart, flertal gånger.
Men i'm in it to win this time :)

Kommentarer
mattias säger:

helt plötsligt börjar din blogg bli bra.. :D

2010-03-29 | 21:25:18
Johan säger:

Det är ju så jävla härligt att träna, bara man kommer in i det! ;D Fattar inte att alla inte tränar;P

2010-03-30 | 22:51:46
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback