the day we met was like a hit and run

2010-03-28 | 21:56:32 | Vardagen

and i still taste it on my tongue.



Alltså förlåt för tråkig uppdatering, har inte haft nån lust att skriva om mig
så det har bara blivit massa bilder och sånt ovärt, haha :D
Är riktigt less på mitt typsnitt, borde byta men får bli en annan dag.

Ja, vart ska jag börja?
Tränar ju varje dag förutom onsdagar som vanligt.
Det är lika kul varje gång :) har mått så mycket bättre sen jag seriöst började träna igen!

I fredags tog jag nån öl sen en kvällspromenad i dimman med Stefan
träffade sedan på min bror och det blev holabalooo.

Lördagen var jag hem till Alexandra, var längesen vi träffades så det var skoj.
Iof alltid lika kul att träffa henne :) där var även jimmy, tommie och nicklas
men vi tjejor höll oss på ena kanten och snacka goja.
Blev en öl där också :)

& idag blev det lunch hos farmor, omnomn.
buffy kissade inte inne en enda gång, värt att nämnas!

Har nyss kört igenom ett kvällsträningspass också, blir gym imorn igen
Blir nog att sola efter också, det har jag gjort massa denna vecka, så himla skönt!

Nej nog om mig, gokväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback