secrets

2010-03-16 | 13:32:47 | Vardagen

Skorpionen 24/10 - 22/11
Dina egna initiativ blir helt avgörande.
Tisdagen kan bli vardaglig, långtråkig eller riktigt spännande.


Sov så jädra dåligt inatt, somnade runt tre, vaknade till och från tills jag klev upp vid nio.
Tror det blev två timmars sömn totalt, men vad gör det när man har bästa drömmen på länge? :)
Underbart, är allt jag har att säga, haha!

Blev gym idag igen (ovanligt..) och jädrar vilken träningsvärk jag har sen igår, inte nådigt.
Klarade tyngre hantlar idag igen & inte nog med det så visade vågen en klar förbättring!
Försökte lära mattias att stå på händer idag igen, inte så stora framsteg där inte :D
Drygade mig och ställde mattetal när han försökte koncentrera sig också.
Resultat av dåligt med sömn? mh.

Skulle behöva mitt löshår, haha ;)
clipsen kom idag så vill sy fast dom.
Hur det ska gå vet jag ej, kanske får ta egna initiativ? vad vet jag.
nää det vågar jag inte, hah!


Kommentarer
Jennifer säger:

hoho gillar att du har Ian i din header! :D

Han är så gryyymt snygg! :'D

2010-03-16 | 14:06:05
Bloggadress: http://theeasyway.blogg.se/
Jennifer säger:

Sv; Jaa, verkligen!!! :D Tom Welling är det inge större fel på heller! ;) haha



awh tack! :D sophia bush är också jättefin!

2010-03-16 | 15:08:44
Bloggadress: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback