it's gonna be a long long night

2010-03-13 | 15:34:52 | Vardagen

Hallåå :)
Idag är en bra dag!

Stefan kom hit på förmiddan, så promenerade vi i det sköna vädret i väntan på Erik.
När Erik väl kunde ta lunch så satte vi oss på dalälven och smaskade i oss lite av det goa.
Själv tog jag en kycklingsallad, omnomn!

& nu sitter jag här med löskaluffsen i huvve.
Har nyss beställt flera clips så jag får i allt :)

Ikväll blir det bus med favvopojkarna, Dennis, Erik och Stefan.
Vi är liksom dom tre vännerna och jerry ungefär :D

Ur högtalarna spelas robin ft. kim - long long night
tummen upp för den, förutom kims jävla grisskrik mot slutet, haha.
(internt skämt som bara jag och stefan fattar)

Har jag sagt att jag vill ha sommar eller? ;) haha
längtar så mycket!


jag kör en glasögondebut i bloggen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback