Bildbomb - falukalaset

2010-06-06 | 14:37:01 | Tooorstig

Aokej, va har hänt denna vecka?

Jag har stekt, sjukligt mycket!
Kan man göra annat när solen är så underbar?

I tisdags blev det stek sen mys med Johan och Daniela :)
fika sen afterwork-öl på en och en halv.

& i onsdags var det ju bal, så J, jag och D åkte och kikade på alla snyggingar.
Strax därefter blev det en och en halv, fast det var dött - jag ville bara hem och sova
men blev bjuden på en öl iallafall :) gött.

Torsdags lekte jag med Daniela och Daniel typ hela dagen (efter stek såklart)
Brummade runt i bilden och blev bjudna på lappensglass, livet leker!
Daniela sov här på kvällen också :)

Fredagskvällen spenderades i falun :) tokigt kul var det!
& igår blev det utgång här i stan - en riktigt lyckad vecka med andra ord :)
(kan man ha annat än lyckade veckor med sånna underbara vänner jag har?)









ps. fyllestädningen hos daniela igår var fan epic!
haha, helt sjukt..
minns inte ens hur det blev? måste nog ta mig förbi daniela idag och kika :D

Kommentarer
Johan säger:

Så himla kul vecka;) Haha, ja fyllestädningen ja, den var fan helt amaz', röjde som fan;D

2010-06-06 | 20:45:09
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback