I'm the closest i've been to believing.

2010-06-08 | 13:37:29 | Träning

Urs va slut jag är, haha!
Fullt upp hela denna vecka känns det som, massvis med saker som händer - möten till tusen varje dag!
Var iväg en vända till gymmet nu efter lunch också, men det blev fail för både mig och Matte så vi blev inte långvariga.

Ska hoppa in i duschen nu sen iväg på ännu ett möte, tredje för dagen..
Sen hem, ringa massa samtal, försöka hinna kika på säsongsavslutningen av oth sen invänta Daniela som ska sova här inatt ♥
Massa mys!

Bjuder på en dagens, dock träningskläderna.
Vita naglar har jag skaffat mig också :)

Ps. satt på samma balkong som värsta snyggingen idag!
Han kom från ingenstans och satte sig mittemot mig, på andra sidan bordet..
Vem sjutton kan han vara?
Finns det inget radioprogram, typ sök & finn så kan man söka efter honom? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback