you made yourself a bed at the bottom of the blackest hole

2010-01-26 | 20:19:43 | Vardagen

and convinced yourself that it's not the reason you don't see the sun anymore.

idag har varit bra :) vaknade halv sju när erik åkte till jobbet
& kunde självklart inte somna om.
sen efter lunch gick jag hem till alexandra för att kasta katter..
nej inte riktigt, men vi gick ut på stan och fikade :)
sen vidare till hk där alex storshoppade, själv hittade jag morgondagens lunch & hårfärg.

imorn ska jag beställa löshår, finally!
förhoppningsvis alexandra också.
så ska jag tvinga hit henne för att färga håret på mig :)
ska bli skönt att slippa utväxten.

alexandras störda katt, ligga på en platt-tv - skönt?
just nu! ingen månadsavgift på två månader
någon som är intresserad? ;)

Kommentarer
alix säger:

det är gratis att ligga på tvn, men bara fram till slutet av mars!



Fisk är gött förresten =)

2010-01-26 | 21:35:57
Bloggadress: http://alixf.blogg.se/
W I C T O R I A säger:

Vilken snygg blogg du sitter med! :)



sv; Tack & desamma :)

2010-01-26 | 23:04:04
Bloggadress: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback