you had me at hello

2010-01-14 | 15:57:24 | Vardagen

igår var jag med alexandra, och rotade fram massa gammalt.
ni vet, bilder, cdskivor osv.
fanns massa kul, men det bästa var ändå cdskivorna!
sjutton jag hade glömt hur jävla bäst musiksmak jag hade :D
hittade även på skivan från tiden jag var med i ett band.
låtarna var mycket bättre då, än nu. men talang hade vi då allihopa (kristin, paulina och jonna)

kanske delar med mig av låtarna sen, just nu är jag lite snål..
kom ihåg förut så berättade jag ALDRIG vad jag lyssnade på, förutom till mina kompisar med samma musiksmak.
& så fort nån av artisterna hamnade på mtv/ztv så slutade jag lyssna för alla fjortisar blev helt galna.

känns skönt att hitta tillbaka till en del utav en själv iallafall :)

övningskört idag också :) gick apbra, så det firades med mcd med peter och erik.
& nu sitter jag i grådö, snyltar internet därifrån.

jag och alexandra i lördags :)

Kommentarer
Sandra säger:

Han ser väldigt bra ut, sen blir han ännu snyggare när man träffar honom och pratar med honom då han är både trevligt och mycket charmig :)

2010-01-15 | 11:49:10
Bloggadress: http://omtalad.webblogg.se/
Marion säger:

Tack så mycket! :)

hehe ja, jag frågade ett antal gånger innan jag klippte om hon var säker, men hon var stencool.

2010-01-15 | 16:58:12
Bloggadress: http://composite.blogg.se/
Johan säger:

Sv; Tacktack;)

2010-01-15 | 16:59:48
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback