will you always find an escape?

2010-01-29 | 13:53:29 | Musik&film

sitter och sjunger just i detta nuet :) underbart!
börjar äntligen komma in på rätt spår, yey.

vill ha nästa fredag på en gång, bara en vecka kvar :D
dock kommer denna vecka vara den segaste någonsin, säkert.

har jag sagt nångång att jag:
easily could do josh farro? ;)
gitarrist i paramore, morr.
(han på den stålsträngade halvakustiska)

nej nu ska jag skärpa mig :)
vill bara dela med mig att jag mår så bra!
& att jag är kung på att göra vaniljlatte, sådetså.

nej nu ska jag fixa iordning mig sen blire grådö ikväller :)
hejs alla sötnosar.


mycket tjat om denna låt, men ni kommer snart fatta varför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback