what am i darling?

2010-01-15 | 23:38:33 | Musik&film

jag är så trött!
var på möte klockan nio imorse och ett annat klockan ett..
& nu på kvällskvisten kom alexandra hem till mig med lite vin :)
jag stod för jordgubbarna - nu längtar jag till sommaren.
vi snackade lite goja som vanligt, skönt att prata av sig.
tänkte ta lite kort för ovanlighetens skull också, men det glömde jag, sorryva!

inte tog kvällen slut där heller, nej när hon åkte hem ställde jag mig vid spisen.
quinoa, hemlagade köttbullar och tzatziki. omnomn ♥

nu ska jag lägga mig i mitt underbara rum med tända ljus & damien rice spelandes ur högtalarna.
får passa på att lyssna på bra musik medans erik inte är hemma ;p han är mer in flames-aktig ni vet..

hoppas ni får en likabra kväll/natt som jag kommer ha :)
kram på er!


d.rice ♥


Kommentarer
Amanda säger:

Åh, vilken härlig design du har skaffat dig! :) Like a lot! :D



Sv; Nej det har jag inte testat. Tack för tipset, det måste provas! ;D

2010-01-16 | 15:28:13
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback