jag är pepp

2010-01-12 | 19:14:05 | Vardagen

jag har sån brist i fantasifulla rubriker, haha.

mitt internet funkar inte..
det slutade funka i söndags när stefan åkte till götet (ja jag antar att han filurat och förstört) :D
så jag har setat hemma och rullat tummarna, i princip.
neerå, städade stefans sjukt jävla stökiga rum igår, tog tre timmar = 300:-
mm, jag städar min rika brors rum för cash.
så kan livet se ut när man är arbetslös :D haha
aldrig sett nå skitigare, fytusan va mycket damm han hade.

ahja nog om det.
var aldrig på mötet igår, mådde verkligen inge bra när jag vaknade så stannade hemma.
& idag har jag varit ute och övningskört med pappa i nya forden, jädrar vilket drag det var!
sen när erik kom hem från jobbet blev det full fart ut på stan, hämta matteboken & skriva in mig på körskolan..
ja, ni läste rätt! jag är så jävla pepp, ska ha mitt körkort nu hade jag tänkt.
så nu på kvällskvisten har jag setat här i grådö och pluggat teori.
& för en gångs skull fattar jag vad jag läser.
tänk va mycket det kan göra att ha lite motivation :)


Kommentarer
Johan säger:

Kul att du skrivit in dig på körskolan;) Är det hasses du ska gå på eller?;>

2010-01-12 | 19:25:58
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/
emelie säger:

sv; jassåå, snygga är doom :)

2010-01-14 | 00:35:23
Bloggadress: http://emelieeljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback