i don't want to rewind anymore!

2010-01-31 | 10:47:07 | Vardagen

igår skulle jag, stefan och dennis till borlänge för att fixa lite saker.
vi kom till mcdonalds sen började stefan hänga, han var bakis stackarn :D
så vi var coola på parkeringen och började snacka med en häst, eller ja, det var två!
sen åkte vi hemåt, med stängt fönster, tack och lov :D hahaha!

& nu är jag påväg till borlänge med erik, känner att jag måste stilla mitt behov lite :)
blir lunch hos svärmor & dan också, mums!

---

karma - what goes around, comes around babe!

Kommentarer
tvättstångspannkakan säger:

såg att du ringt tidigare idag! =)

min telefon har blivit helt utvecklingsstörd! ..



Föressten är jag grym på biljard! bara så du vet! :D

HÄHÄ.. måste prata med dig!.. msn, marspannkaka eller nått!



2010-01-31 | 15:50:23
Bloggadress: http://alixf.blogg.se/
Francesca säger:

snackade ni med hästar? oj, inte varje dag det inte. (;

2010-01-31 | 16:30:56
Bloggadress: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback