cute is what we aim for

2010-01-10 | 15:45:44 | Vardagen

jag tror att jag är bakis :s hur kommer det sig kan man undra..

igår var det black and white party på hotellet.
jag & erik satt somsagt vid insläppet och prickade av gäster osv.
var faktiskt helt okej, kallt som tusan bara.
efter det var vi (alexandra, jimmy, jag och erik) in en sväng och kikade på 40taggarna som röjde på dansgolvet.

idag så blev det bakispizza at my place, med personerna nämnda över.
smarrigt, förutom att dom glömde såsen till min och eriks pizza :s
så erik var tvungen att åka en extra vända, irriterande.

nåväl, jag bjussar på en bild på mig och älskling från igår.
fler bilder kommer kanske sen, från förfesten hos alexandra :)

Kommentarer
Lina säger:

visst är den? :) i love it.

2010-01-10 | 16:12:11
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback