alright, here we go!

2010-01-27 | 16:29:20 | Vardagen

idag har jag:
  • varit på möte kvart över 8 på morgonen
    (lider med alla ungar som ska upp den tiden och gå till skolan)

  • beställt löshår, finally
    längtar tills det kommer!

  • färgat håret på mig själv, för första gången på 19 år, haha.
    varför göra det själv när man har en mamma som är så duktig som hon är?

  • kikat på dom tre första avsnitten på season 1 av lost, bara för att min babe är med ;)

  • gjort mig en egen kaffelattevanilj ♥ omnomn!

  • skrivit i en massa papper som ska lämnas in på fredag

  • beställt söta strumpor från ellos

  • & gjort underbar lunch - fiskbullar i dillsås och quinoa
    första gången jag testade på fiskbullar hemma, mums var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback