my little secret

2010-02-17 | 12:17:35 |

Håll i hatten, för nu ska ni få höra på hemligheten bakom en lyckad köttfärsås!

Curry - mm, ni läste rätt :)
Bryn löken i lite curry innan ni slänger i köttfärsen, det blir så himla gott.
Efter det brukar jag krydda köttfärsen med svartpeppar, vitpeppar & soya,
även ha i lite vatten, tomatpure och en klick ketchup :)
Det serverar jag helst med quinoa, men pasta funkar lika bra!

& tänk om man hade en systemkamera så hade man kunna tagit ett fint kort på himmelriket till mat.
Men nej, här har jag bara en dålig digitalkamera och mobilkamera, så jag snor en bild från internet istället!


Kommentarer
Dennis säger:

Åt nyss och blev hungrig igen efter att jag såg det här

2010-02-17 | 17:22:48
alix säger:

sv: Jag kunde inte låta bli!! det var så roligt! haha :D

2010-02-17 | 19:25:06
Bloggadress: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback