love like rockets

2010-02-18 | 21:39:57 | Träning

Gokväll :)

Imorse blev det gym, såå skönt!
Försökte lära mattias att hoppa popcorn, haha
nivet när man hoppar hopprep och korsar armarna?
& slut som vi var efter 1½h gym blev det bara flams
men tillslut klarade han en, så målet var klarat = redo att åka hem.

Sen vid fyra åkte jag, erik, dennis och stefan mot borlänge :)
Var uppdrag: hitta gymhandskar & hålfria t-shirtar åt stefan.
Lyckades inte med det förstnämnda, alla är ju förstora för mina händer :s
Men jag kom hem med nya träningskläder iallafall, härligt!
Strax över 500:- gick kalaset på.
& imorn ska jag beställa en ny bikini och ett par gymhandskar i strl xs eftersom det inte finns att få tag i nånstans.

Nu kom vi nyss hem & det är fringe som gäller om några minuter.
Rolig dag iallafall, har mina favoritgrabbar att tacka för det
ett stort ♥ till alla tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback