i don't know anymore, what it's for

2010-02-14 | 13:00:50 | Vardagen

i'm not even sure, if there is anyone who is in the sun
will you help me to understand?


nu var det längesen jag skrev nått här, har totalt tappat lusten.
händer så mycket varje dag så orkar inte sitta här.
men tänkte bjuda på en latest update iallafall :)

i fredags blev det gym på morgonen, sen åkte vi till borlänge.
jag köpte snyggaste koftan, som var trasig
vilket jag självklart märkte när jag kom hem ;s
så surt. blev lite annat smått och gott också.

igår så kikade jag, stefan och halvt erik på avatar.
förstår inte alla som tycker den är så jävla bra?
den var duglig, okej liksom. men absolut inte bra, haha.
nej urs, efter halva filmen skjutsade vi in erik till stan
& jag kände inte alls en längtan till att se klart filmen
men det gjorde vi iallafall.

& imorse vaknade jag av att mattias ringde.
han stod utanför i bilen och väntade på mig :D
haha, vi skulle visst gymma.
så vi körde ett söndagspass på gymmet, blev ben, mage och lite rooompa idag.
skön träningsvärk jag kommer ha imorn :)
så nu hade jag tänkt att ta mig till grådö och ta en långdusch med älskling.

förresten, måste berätta att erik var till tandläkaren i torsdags
ääntligen kommer han få en bettskena att sova med.
han gnisslar ju tänder som ingen annan vettig människa
och jag kan omöjligt sova när han gnisselignisslar.
så finally, i början av mars kommer jag kunna sova ostört, hoppas jag :)

helt ovärt inlägg, men nu vet ni lite vad jag har för mig om dagarna iallafall.
ha en bra alla hjärtans dag :) kram från mig!


jag 2006-09-19

Kommentarer
Lina säger:

vilken fiiiin bild :D

2010-02-14 | 15:52:38
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/
Lollo säger:

håller med, avatar var bra men inte super som alla säger..

2010-02-14 | 21:38:57
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback