When the lights go out, we'll be safe and sound.

2010-12-07 | 16:13:01 | Vardagen

Lukas påpekade för mig igår när jag tog fram min älskade julstrumpa att det inte kommer finnas nå småpaket i den på julaftonsmorgonen när jag vaknar.
Första julen jag inte har en mamma som pysslar ihop småpaket och trycker ner där under natten.

Tji fick Lukas, för idag har jag sprungit runt på stan och köpt julstrumpeklappar!

Dock lär jag väll själv lägga i dom under natten, men det kan jag leva med.



Har stylat blomman också :)
Finns ju ett födelsedagsbarn denna vecka, tänkte hon skulle få den.
Tänk va mycket man kan göra med ståltråd, och lite piff!

Nej nu ska jag ställa mig vid spisen och steka lax.
Karln kommer hem om tio :)
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback