New perspective!

2010-12-27 | 11:09:17 | Vardagen

Idag är en bra dag!

På onsdag ska jag skriva på anställningspapper ;) finally!

På fredag är det nyår, middag och mys med bästa vänner.
I hopp om att hon pluggar igen musen lite till, dvs. inte kläcker ut bebisen förns januari ;D
Går lite rykten om vad som mer kommer hända på nyår, men det är en annan femma.

Men nu ska jag ta mig en hundpromenad till mor & far för att hälsa på småkusinerna.
Som helt plötsligt inte är så små längre?

Maxine är på sjukan också :( alla kärlekspussar till henne!

På tal om hundar så bjuder jag på en fin bild.
Min underbara julprins!

Kommentarer
Johan säger:

Vad skoj! grattis:)

2010-12-27 | 14:07:40
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback