I can't remember you looking any better.. but then again, i don't remember you!

2010-12-22 | 19:08:57 | Vardagen

Godkväll :)
Idag har varit en underbar dag!

Julhandlat med Lukas och Caroline i kupolen.
Köpte träningslinne, ovanligt - haha!
Förr i tiden tränade jag ej för jag inte hade nå snygga kläder att träna i
nu är nästan träningsgarderoben mer full än dom med vanliga kläder..
Ångrar att jag inte köpte en klänning, vilket jag gör efter varje gång jag varit där ;p

Handlade massa julmat också, för imorgon kommer lukas familj hit och äter lite skinkmacka på kvällen :)
Första julskinkan jag gör, hoppas det går bra!

Sen är det bannemig julafton!

& bästaste utav allt är att jag idag fick ett samtal om jobbintervju..
Så imorn förmiddag gäller det, hålla tummarna ska jag göra :)



Kommentarer
Johan säger:

åh så härligt det låter:)

Ja håller tummarna för att den jobbintervjun går bra! Men det tror jag, vem vill inte anställa dig liksom;)

2010-12-22 | 23:04:53
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback