Fate is kicking down my door, but i don't live there anymore.

2010-08-15 | 13:49:37 | Tooorstig

Igår blev det en sista minuten utgång
hade beslutsångest hela dagen, tillsist så begav jag mig ut.
Groggade lite på L's altan sen for jag vidare till David där Linnea baby var ♥
Blev lugnt för mig, så jag mår helt okej idag ;)

Mötte upp Linnea på vägen hem imorse, köpte med oss mat och flottade lite hos henne.
Efter en koff med kappe (internt för kopp med kaffe) så begav jag mig hem.

Blev inte så många bilder, men bjuder på dom jag har :)



Kommentarer
Linnea säger:

Yeah baby, du va lite piggare än vad jag va! ;)

puss påre <3

2010-08-17 | 00:50:10
Bloggadress: http://linneabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback