Devour, it's your final hour!

2010-08-10 | 22:10:51 | Vardagen

Ja, what to say?

Sov helt sjukt inatt..
Inte lätt att sova brevid nån som drömmer att han är en viking, jag lovar!
Blev inte många timmars sömn heller, men det gör mig ingenting.

Var iväg på hemlighetsmakeri på förmiddan, sen lunchade jag med Johan ;)
Tog oss en glass till efterrätt också, omnomn!
Snackade skit och hade det allmänt trevligt, måste göras oftare!

& på kvällningen ringde vikingen och hade tråkigt.
Resultat på det: roadtrip!
Hälsade på hans arbetskamrat en bit utanför sala :)
Dom bodde hur mysigt som helst i en renoverad sommarstuga med sjö-tomt.
Med en stor altan utbyggd på vattnet, med badtunna osv.

Jaja, nog om det..
Nu ska jag däcka i sängen, och förhoppningsvis få rätt många timmar med J.B :)
För imornbitti blir det hemlighetsmakeri igen.

Bjuder på några randompics.


Kommentarer
daniela säger:

näääääämen, titta va som händer i hedemora när ja smiter iväg :D hoppas allt är riktigt gött ;) PUSS

2010-08-11 | 10:35:02
Bloggadress: http://danniela.blogg.se/
Angelica säger:

Sv; jamen titta här ;) hade varit roligare med dig i stan dock, miss you babe <3

2010-08-15 | 16:16:28
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback