you'll sit alone forever if you wait for the right time

2010-04-20 | 09:13:35 | Träning

Godmorgon :) tänkte bjuda på dagens solstråle..

Jag började träna för ca 2månader sen
& för tre veckor sen mätte jag olika ställen på kroppen för att se resultat mycket smidigare
and well, idag mätte jag igen ;)
fick mig en glad överraskning när hela 7cm på midjan var borta!
var inte ett enda ställe som inte minskat, men där jag byggt mest muskler har det minskat minst
vilket är logiskt, haha, men det är fortfarande centimetersskillnader överallt. allt från 1-7cm :)

jisses alltså, nu blev jag taggad som sjutton :)
ska iväg till gymmet och köra ett drygt rygg/mage-pass nu hade jag tänkt
ska bara smälta frukosten först.

Ha en bra dag, i know i will!

bjuder på passande happypics




nils, nicklas & jag - 2008? :)


Kommentarer
Johan säger:

Så jäkla kul när man ser framsteg, det får en att vilja fortsätta o köra ännu hårdare;)

2010-04-21 | 17:22:45
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback