you need to let me fly alone

2010-04-22 | 08:30:16 | Träning

Alexandra tyckte jag borde skriva mer om träningen i bloggen, som motivation till henne, och andra.
& är det nått jag har överskott av så är det motivation!

Så här kommer ett litet faktainlägg :)
Ni som inte är intresserade kan sluta läsa här, haha.


Jul 09 släpade Mattias & Fredrik med mig till gymmet
tre gånger var jag där innan jag köpte gymkort, tränar alltså på hak här i stan.
Passar på att gå dit på förmiddagarna, en bra motivation att kliva upp ur sängen
vilket man inte har vanligtvis om man är arbetslös, haha :p

Så för två månader sen började jag träna dagligen, med undantag för onsdagar då Mattias jobbar.
Nån sjukdag hit och dit har självklart också hänt, men annars kör vi varje dag :)

Som jag tidigare skrivit så beställde jag proteinpulver & fettförbrännande piller (proppade med koffein)
Pulvret var ingenting för mig, då jag sen tidigare är laktosintolerant & det var mjölkprotein plus att jag blandade med mjölk - är huvudet dumt så får kroppen lida, i know!

Men jag äter ett piller om dagen iallafall, står att man kan äta fyra, men det behövs inte :)
Tar det samtidigt som frukost, två timmar innan träning.
Dom dagar jag inte tränar struntar jag i pillrena och dricker kaffe istället.

Sen ska jag inte sitta här och lura någon att jag är värsta fitnesstjejen, för det är jag inte - än!
Men det är dit jag vill.
Innan jag började träna ville jag bara gå ner i vikt, inte få nå muskler.
Smal var målet, sen började jag träna och såg hur fort det gick i början att få muskler
& stötte på Anna-Maria Lacatus, det var då jag insåg hur min drömkropp skulle se ut!

Det känns otroligt skönt att träna igen och alla framsteg ger mig så mycket motivation.
Känner mig friskare, piggare & självkänslan höjs varje dag.
Livet leker & jag rekommenderar verkligen träning till alla!
Skippa alla ursäkter och sätt bara igång :) hitta på någon vän att dra med, så peppar ni varandra.
Såsom jag och Mattias gör, utan honom hade jag inte stått där jag står idag.
(& då tänker säkert någon "ja men jag har ingen vän att dra med", det hade inte jag heller..
Mattias och Fredrik är min brors kompisar från början, men nu även mina vilket jag är riktigt glad över)

Somsagt, ska inte luras så slänger upp lite bilder :)
Längtar som sjutton till dagen då det blir en efter-bild!
Det här är alltså 7cm mindre midja
vet inte om jag vågar slänga upp en bild på hur jag såg ut innan jag började träna, hah ;p



Kommentarer
emelie säger:

sv; nja tyvärr.. det kommer nog aldrig hända ;p

2010-04-22 | 16:14:28
Bloggadress: http://emelieeljungstrand.blogg.se/
nyfiken säger:

skulle inte du kunna skriva lite mer utförligt om vilka maskiner / vilka dagar du tränar vad / vilka pass du kör på gymmet? :) jätteintressant!

2010-04-23 | 13:22:57
Angelica säger:

Sv; jo visst kan jag göra det :) har ett riktigt bra träningsschema som jag är nöjd över, självklart delar jag med mig!

2010-04-23 | 14:18:10
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback