rebirthing now

2010-04-01 | 19:47:09 | Träning

Idag vaknade jag upp i borlänge, tjugo över sex på morgonen - jag dog! haha
så tidigt har jag tamesjutton inte varit uppe på flera månader.
åkte hem och la mig i sängen nån timme tills jag släpade upp arslet för att se att mattias ställde in gymmet.
mindre skoj, så jag tog mig en springtur nu på kvällen med stefan :) var riktigt skönt, solen var ju med.

Mitt paket från gymgrossisten kom idag också :) var förbi vid lunch och hämtade ut det.
Så har precis druckit en proteindrink, gick segt men det är de värt.
Väntar på att klockan ska bli 20.00 för då ska jag sätta fart igen, kvällsträning :)

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt
Nöjd med livet är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback