oh no you don't!

2010-04-25 | 11:48:36 | Vardagen

Åh jisses va trött jag äääär!
Kom hem runt tre igår? men frös så jädra mycket så la mig i ett skummbad :D
& vet ni hur skön min säng var eller?
Finns väll inge bättre än att krypa ner i sin egna säng när man varit ifrån den några nätter..

Jaja, åkte hem till micke igår tills johan hämtade upp mig :)
så åkte vi vidare till daniela, där vi väntade in hanna och lynette.
Sen började vi planera inför onsdag, då stackars alexandra blir 20 ;) haha!
Blev en och en halv efter det & tillslut kom vi på bästa idén någonsin
Så vi började spionera, haha :D aldrig varit med om nå så sjukt!
Roliga människor är dom hela jävla bunten ;)
Fast jag blev bannad från shotgun, tutan ingick tydligen inte i spionsrundan
hah - man lär sig nå nytt hela tin!

Längtar tills imorn, för då gott folk blir det gym :)
Ska slita musklerna av mig hade jag tänkt!

Bilder kommer efter onsdag..
Nu ska jag äta pommes till frukost, det förtjänar jag, haha :D


Kommentarer
Johan säger:

Sjukt kul kväll;p



Hahahah "- Oh no you don't "

2010-04-25 | 13:59:28
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/
daniela säger:

hahaha ja vi får fan ta och köra en till spiondag :D



haha och johan får fan gå till ett fik och köra sin kontring, "oh no you don´t" ;)

2010-04-26 | 20:24:04
Bloggadress: http://danniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback