if you're touched by the words in this song

2010-04-28 | 10:55:42 | Vardagen

- then baby you got it bad..


Ska sätta upp håret i en toffs, sen försöka få i mig nå lunch :)
Sen träffa hanna och johan på stan.
lär ju självklart ta oss en promenad ner till stora rondellen och titta om skylten verkligen sitter kvar ;)

Ikväll blir det utgång, en och en halv för att fira alexpalex.

ps. vågen visade framsteg idag igen, helt sjukt!
jag försvinner..


Jaja, nås på mobilen hela dagen, puss på er!


<- därför ler jag aldrig utan tänder på bilder.
haha!


update 14.58:
blev nyss erbjuden sovplats i uppsala på fredag ;)
ska jag eller ska jag inte, det är frågan..

kan ju bli epic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback