i said: come baby turn the lights off!

2010-04-25 | 20:23:26 | Vardagen

Åhoj vilken daaaaag :)

Träffade emelie runt ett, så var vi ute och promenerade i solen några timmar.
Tillslut satte vi oss & stekte i väntan på jeeeewhaan!
Sen cruisade vi lite i bilen :)

Hoppade av hemma, la mig i fosterställning i sängen med ett glas dubbeltreo påväg ner i magen!
Blev pigg och tog kvällspromenad med hunden, när jag kom hem satte jag mig på altan med mami & papi
visade dom hur facebook funkade, haha :D
Strax efter det blev jag rastlös & drog med hunden ut på en springtur, så jävla skönt!

Så nu är jag inte så jävla uppkäftig längre, trött och i stort behov av en dusch :)


Kommentarer
radikaalz säger:

Ska mami&papi nu använda FB? ;D

2010-04-25 | 20:46:08
Bloggadress: http://lol.id.lv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback