how can the only thing that's killing me make me feel so alive?

2010-04-02 | 17:31:26 | Träning

Fredag idag, men blir lugnt :)
Stefan kommer snart hit, vet inte vad vi ska hitta på, men nått skoj blir de väll.

Natten som vart var inte så rolig..
Spydde upp min proteindrink, sedan låg jag sömnlös, illamående och energisk timme ut och timme in.
Gav upp och satte mig vid datorn mitt i natten också, tills jag kunde somna.
Vaknade nån timme efteråt, illamående och halvdöd.
Strax efter det började näsblodet rinna, gång på gång.

Rolig dag va? :)
Kan då säga att jag aldrig kommer dricka detdär jävla proteinpulvret igen!
4kg kvar, skoj..
Men mattias skulle köpa det av mig så slipper kasta det i sjön.

Jaja, så kan det gå :)
Nu ska jag ta av mig pyjamasen, kanske på tiden? haha
Hoppas garderoben har nå värt plagg att erbjuda.

Ha en bra påskhelg allihopa!

ps. vad har jag lärt mig av detta?
- att jag med sömnproblem inte ska käka tabletter med koffein i
- att just detdär proteinpulvret inte riktigt var top notch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback