when angels cry blood

2009-09-24 | 10:41:14 | Vardagen

nu var det längesen jag uppdaterade här.
har inte haft lust för fem öre :p

men iallafall, i lördags var det överraskningsmiddag för papi :)
han hade ingen aning om det, han tappade hakan när vi alla satt där och väntade, haha!
trevlig kväll blev det, rätt tidig dock då alla skulle åka hem tidigt på söndagen.


en bild från lördagens bravader!

resten av helgen spenderade vi (jag och erik) i grådö där vi bytte rum, finally :)
skönt att få större rum så alla eriks saker får plats.
alltså jag skojar inte när jag säger att hans dator tar mest plats i hela rummet.
hans dator är förfan apstor, (men den är bra, blabla) skärmen är inte heller att skoja med ;p uh.
jag gillar bärbara datorer, små och smidiga!

har även kikat klart på två säsonger av true blood under dom senaste dagarna.
stackars erik som hamnar efter när han är i skolan.
det kanske bevisar hur värda vardagar jag har? haha
serien är bra, men jag stör mig så jävla mycket på sookie, hur ful är hon inte med sitt jävla gluggflin? usch.
längtar tills säsong 3 kommer ut, då hoppas jag att eric och sookie får ihop det. mums! haha
bara jag som inte är döööökär i bill?

nej nu ska jag hoppa in i duschen
för vet ni vad?
idag ska jag ta mig ut till verkligheten.
babysteps!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback