unloveable

2009-09-18 | 16:02:26 | Vardagen

godeftermiddag!

vaknade nyss efter en liten middagslur, slocknade tydligen i sängen framför animal planet :p
var upp tidigt imorse och kikade på the voice, som jag följde varje skolmorgon.
sen efter det åkte jag, mamma och stefan till borlänge en vända.
kjell & company öppnade idag, så det var sjukt lång kö på övervåningen.
första gången majoriteten på kupolen varit karlar?
hittade iallafall några ringar, dock inte den jag ville ha!
och pyjamasen fanns, men i fel storlek tack och lov, annars hade jag blivit lite tjurig. haha :)

satte mig i ett skönt handbad när jag kom hem :)
fixade nagelbanden, filade naglarna och målade dom svarta.
blev sniggt, eftersom ringarna jag köpte var silver och lite svarta, kommer bli nice imorn!
senare blir det en skööön ansiktsmask och första säsongen av true blood.
har varit skeptisk till den, då det känns som lite wannabe twilight
men nu har jag hört alltför många gånger att den är skitbra, så ikväll slår jag till på några avsnitt!

nej nu ska jag hoppa in i en dusch.
eller kanske ett skönt skumbad med ansiktsmasken? :)

ahja, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback