tjing!

2009-09-06 | 15:08:12 | Vardagen

hallå.
jag och erik sitter i borlänge nu, hos hans mami och dan.
klockan kvart över elva kom vi på att vi skulle hit, fem över halv gick tåget, fasiken så brottom det blev
glömde hälften hemma, haha.

vi gick på kupolen ett tag :)
jag köpte skönaste sjalen någonsin på h&m samt ett par hårspännen och hårfärg.
trivs inte i ljusbrunt (det blev solblekt i gran canaria) så blir mörkbrunt inom kort.
& erik storshoppade, eller ja inte riktigt men nästan.
ett par snyggskor, svarta skinn & snygga brax på h&m, typ kostymbyxliknande :)

sen när vi kom hit, till årby alltså så hade erik fått brev från la police
hans brottsböter hade kommit :p
olovlig körning som han gjorde 27januari 08, tur att dom inte är sega iallafall.
visst har jag en hardcore-pojkvän. haha (y)

ikväll kanske det blir bio, beror på vad vi känner för.
ska kila nu, ciaoo. /A


update:
blir bio här i borlänge ikväll
inglorious basterds :D hoppas att den är bra!
men först, dan & ankis underbart goda panbiffar och hemmagjord inlagd gurka <3

Kommentarer
Lina säger:

ja visst är det? :) i love it! kommer aldrig byta! ska heta det tills jag dööööör.. ronne får byta till mitt när / OM vi gifter oss, hahahaha!

2009-09-06 | 19:26:13
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback