need for speed shift

2009-09-17 | 18:31:24 | Vardagen

ja, det är vad jag och erik kommer spendera tiden på under söndagen :D
har bestämt oss för att ha en töntdag med dataspel, chirre och litervis med cola.
kan bli skoj, indeed :)
bara att bära ut datastolarna och in med soffan (y)

lördag kommer också bli grrrreat!
då ska vi överraskningsfira pappa,
som dock inte fyller år förns 9okt men han ska firas i helgen.
så nästintill alla släktingar kommer så blir det mat på kingen :)
fast han vet ingenting, och hoppas att ingen försäger sig innan!
min faster har träffat en ny kille också, jonas heter han, så det ska bli spännande att träffa honom.
haha på tal om det ;) jag och mamma lurade i erik att han jonas är killen i ica-reklamen, ni vet ulf? ;)
och han gick på det, haha. han skröt om det till sin pappa också, att jag hade en kändis i släkten.
men jag var tvungen att berätta sanningen, höll på att skratta ihjäl mig.
erikperik blev puppa :D haha
inte va puppaaa nuuu!

imorn blir det tidig morgon iallafall.
ska ut och gå morgonpromenaden med hunden och sen blir det borlänge en snabbis med mami.
hon ska till hennes hemliga älskare anders
(han försöker fixa hennes rygg och nacke med att sticka tusen nålar i henne och ge henne elstötar)
så då tänkte jag åka med och smita in på h&m en snabbis.
lär försöka hitta en ring och lite till småsaker.
hoppas dom har en pyjamas jag verkligen vill ha!
lägg märke till vill, har jag råd? näe ;<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback