my bag is now much heavier

2009-09-28 | 10:53:31 | Vardagen

my biggest enemy is myself.

kan man inte bara spola fram till torsdag?
för då åker jag, erik och lillan till ikea :D
om nån lillkusin följer med vet jag inte ännu.
men längtar gör jag!
äntligen nå värt att göra, haha.
& ikeas mat är ju godast, nå kött med pommes och bea. apgott!

kom nyss hem från en hundpromenad
& jag måste säga att en sjukt bra med denhär nya jävla sportsaken här i stan är den nya grusvägen!
helt underbar att jogga på (y) tummen upp för den!
försov mig imorse också, så jag missade the voice, suck..

jättevärt inlägg dethär blev.
nu ska jag fixa naglarna, ciao.

Kommentarer
Johan säger:

Är det grusvägen runt vasaliden du menar?

jag älskar att gå den vägen med felix, så härlig o fin! ;)

2009-09-28 | 23:19:44
angelica säger:

Sv; ah det är den runt vasaliden, helmysig :D

2009-09-29 | 07:22:44
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback