let it be

2009-09-16 | 11:42:05 | Vardagen

är det bara jag som tycker att det är svårt att börja skriva ett inlägg?
haha, ska man skriva "hej" eller bara börja och vad ska man börja med?

idag när jag vaknade började jag iallafall måla på mitt projekt igen :)
så drygt att man lär måla så många gånger innan det blir helt vitt.
tror jag fuskade lite med målartvätten den här gången också, haha.
men nu är det nog bara två målningar kvar, sen kan jag börja med det roliga!

nu sitter jag iallafall i sängen, i min uuunderbara fleecedress <3
fixar lite här på bloggen, börjar bli lite bättre nu iallafall. 
måste bara försöka fixa ihop en header.
är bara så inspirationslös, har ingen aning om vad jag vill ha.
men det löser väll sig tillslut.

nu vill jag bara påpeka att jag älskar paprika!
helt sjukt gott, äter mycket hellre på en sån än en godispåse.
everyday of the week.

det var allt, ni får helt enkelt stå ut med min oootroligt snygga design tills jag hittat nå annat ;p
/A


Kommentarer
alix säger:

VAD ÄR DITT PROJEKT FÖR NÅGOT? :)



2009-09-16 | 12:43:27
Bloggadress: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback