i'm singing out loud

2009-09-08 | 17:35:26 | Vardagen

min nya mobil har kommit :D uuunderbart!
och sjukt jävla snygg också.

tomt på nummer dock, då jag inte kopierat över till simkortet och den andra är helt jävla död. ;<
hoppas jag får ihop en samling med nummer igen, så irriterande när man vill ha tag i någon så har man inte nummret.
happy gelico!


så var jag, emelie och johan och fikade idag :)
var på tiden, såå längesen jag träffade dom!
alix fattades dock.

imorn skulle jag och emelie till skolan en sväng
sen hit och fixa lite med min blogg, hon lär lära sega mig hur man fixar och donar
då jag själv inte fattar ett piss.

nej, nu ska jag lägga in lite musik i mobajlen!
pussciaoo

Kommentarer
Anonym säger:

JAG SOMNADE!!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(

inte kul.... nästa gång ska jag va med !

2009-09-08 | 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback