i turn everything over

2009-09-07 | 15:57:13 | Vardagen

här sitter jag, ännu en till dag..
what to do, what to do?

måste rycka mig i kragen snart, det håller inte att sitta hemma dag ut och dag in.

men iallafall:
idag kom mitt papper från rikspolisstyrelsen.
ett utdrag i mitt brottsregister, heeelt tomt ;) dutti flicka!
så imorn ska jag söka lite jobb.

har städat idag :)
hade en tom stor låda längst ner i garderoben, och aaallt för mycket på min hylla där jag har smink osv.
så nu blev lådan full i saker som jag inte använder all to often.
riktigt skönt! så nu fick tillochmed erik plats med sina karlasaker :)
jag kanske borde bjuda på en bild.
men det får ske sen när nya mobilen kommit.

skrivit lite på min önskelista har jag också hunnit med.
önskar mig en ny kamera, då min är helt sämst.
sen massa annat smått och gott.
för jag fyller år om precis 2 månader, det är inte direkt så att jag ser fram emot det
men fan, är man pank kan det vara rätt soft att fylla år ;)

ikväll ska jag tvinga erik att titta på a walk to remember med mig.
det är min absoluta favoritfilm, genom alla år :)
har sett den ca 35-40 gånger och får aldrig nog.
men nu var det jättelängesen, så det är dags igen!
hoppas bara att jag hittar på den.
lär gå och leta nu på momangen känner jag, hah.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback