happiness is just outside my window

2009-09-28 | 21:00:27 | Vardagen

idag har jag haft en bra dag :) första på riktigt länge.
skulle vara med emelie, men ovanligt nog går det inte att få tag på henne ;) haha
så jag, johan och alex gick och fikade istället.
sen gick vi hem till alex och sin underbara lägenhet (jag är inte aaalls avis) ;p
där satt vi och snackade strunt resten av kvällen.
kul dag/kväll blev det iallafall! :)

nu har jag nyss fått i mig lite kvällsmat, spenat (y) mums så gott!
sitter nu i min underbara pyjamas och ska kika på lite bloggar sen krypa till kojs brevid en sjukis till pojkvän, har nyss servat han med lite sjuksnacks :)
varmt te med citronhonung, vindruvor och morötter. ibland kan jag :)

hoppas att det inte regnar imorn!

ciao /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback