godmorgon!

2009-09-17 | 08:56:00 | Vardagen

fy så trött jag är :s
har tittat på the voice imorse, längtar tills imorn..
då är kissie med, hon är så jävla töntig.
förstår inte hur man vill marknadsföra sig själv genom att vara blåst och allmänt dum i huvudet.

lillan ringde nyss iallafall, så jag ska iväg och klippa mig vid elva :) skönt!
har börjat blivit så långt och ovårdat nu, ska bli nice att få det rakt och skönt igen.
antar att jag ska färga håret idag också, men det får mami göra!

skulle behöva åka till borlänge idag också.
erik behöver en skjorta till helgen, men vetetusan om varken han eller jag orkar.
det visar sig om inte annat.

nu blire frukost :) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback