follow through

2009-09-09 | 09:40:31 | Vardagen

godmorgon!
idag är det för mycket jag måste hinna med :s

ska till skolan med emelie, fixa min blogg, sen ikväll ska vi på tantgympa med johan.
inte nog med det har jag 7 saker till jag verkligen måste hinna med idag, sånt jag helst inte skriver ut här. :p
blir lätt så att man gör det roliga och skippar det tråkiga, men så får det inte bli idag!

igår kväll/natt var inte alls rolig.
erik somnade innan klockan 8, helt allvarligt :s
aldrig varit med om liknande
och då blev jag rastlös och kunde inte somna.
så det blev en klassiker:
sätta sig i sängen med datorn i knät och kika på tv samtidigt som jag nördar mig.
kikade på idol ett tag iallafall, men inte var det nån som var såå himla bra som typ anna bergendahl förra året.
hennes audition är den bästa genom tiderna, helt sjukt.
& jag blir lite såhär löjligt sugen att söka ;s
johanna och min familj försökte ju få med mig för två år sen :p
fyllde i blanketter bakom min rygg och jag och johanna skulle på en "hemlig" resa samma dag som uttagningen.
jag råkade bara tjuvtitta på papprerna när johanna var i duschen, sen totalvägrade jag. fegajävel!

idag fyller robin år också, hela 22år gammelgubbe!
lyx enligt mig, önskar att jag också var lite äldre.
typ 21 eller nått :)

nej nu ska jag börja fixa iordning mig.
väntar på att mami ska komma hem med mina älskade kellogs special k :)
det är de enda jag äter till frukost, med milk från milkooo. mums!

/A

Kommentarer
emelie säger:

sv; aahaa ;/ men trodde inte du hade nå pengar kvar? jaha, :E får se om jag tycker samma då ;P dock kostade dom bara 40 kr :D och btw, milk från milko istheshit ;) haha!

2009-09-09 | 11:57:43
Bloggadress: http://emelieeljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback